13 Kasım 2017 Pazartesi

Firefox 57 Yani Firefox Quantum Hizmetinizde


Uzunca bir süredir Firefox kullanıcısıyım. Diğer tarayıcıları arasıra kullansamda Firefox tarayıcısının yeri hep başka oldu. Son versiyonu bu akşam indirip kullanma fırsatım oldu. Hız konusunda sözlerini tuttuklarını rahatlıkla söyleyebilirim. Menü ve tema içeriğide gayet güzel olmuş. Kullandığım eklentilerden birkaçını etkisiz hale getirsede bu yeni verisyonu oldukça beğendiğimi söyleyebilirim. Bir saat öncesine kadar bir kaç saniye bekleyerek girediğim sitelere bir tıkla anında giriyor. İlerleyen zamanda Opara tarayıcısının tümleşik VPN hizmeti benzerini tarayıcıya monte ederlerse  oldukça güzel olur diye düşünüyorum.


Firefox 57 versiyonu (sürüm havasını geçmiş) yani Firefox Quantum yarın itibariyle resmi site adreslerinde Firefox 56.0.2 sürümünün yerine sunulmaya başlayacak. Ama benim gibi sabırsız arkadaşlar, şimdiden indirip deneme düşüncesinde  olanlar için aşağıda paylaşacağım linklerden Firefox Quantum'un Türkçe içerikli sürümlerini indirip kullanmaya başlayabilirler. Bir önceki sürümden daha farklı olduğunu sizde gözlemleyeceksiniz.

Firefox Quantum Windows 64 Bit veriyonu için
Firefox Windows 64 Bit


Firefox Quantum Windows 32 Bit versiyonu için
Firefox Quantum Windows 32 Bit


Firefox Quantum MacOs versiyonu için
Firefox Quantum MacOs


Firefox Quantum Linux 64 Bit versiyonu için
Firefox Quantum Linux 64 Bit 


 Firefox Qouantum Linux 32 Bit versiyonu için
 Firefox Quantum Linux 32 Bit







Hiç yorum yok: