15 Ekim 2007 Pazartesi

Güldüğüm Fıkralar

Hep teknolojik içerik olacak değilya birazda gülelim değil mi ama :)
İşte size bir kaç güzel fıkra.

Tasarruf
Temel'in oğlu kan ter içinde koşarak eve gelir. -Uy buba tam yüz bin lira tasarruf ettum, otobüse binmeyip yanında koştum. Temel biraz kızgın; -Ula oğlum ha biraz daha akilli olsaydun da taksinin yanunda koşsaydın ya. Daha çok kazanirdun.

Boşanma Tartışması
Karı koca seyahat ediyorlarmış ve arabayı adam kullanıyormuş. Kadın söze başlamış:-Hayatım... Seninle 15 yıl boyunca güzel bir beraberliğimiz oldu... Ama artık boşanmak istiyorum. Adam bir şey söylememiş ama gaza biraz dokunmuş. Kadın devam etmiş:-Neden? diye soracağını biliyorum.. Üzgünüm, nasıl söyleyeceğimi bilemiyorum. Nereden başlasam... Birkaç aydır arkadaşın Joe ile birlikte oluyoruz ve ondan hoşlanıyorum..Adam suskunluğunu sürdürmüş ama, giderek hızlanıyorlarmış.Kadın devam etmiş:-Evi ben istiyorum...- ......Hızları biraz daha artmış.-Ayrıca... bankadaki hesabın yarısını ve arabayı da istiyorum...- ......Daha da hızlanmışlar. Kadın konuyu bitirmeye karalıymış ama adamınsessizliğine de pek bir anlam veremediğinden, merakla sormuş:-Sen hiç bir şey söylemeyecek misin? Sen bir şey istemiyor musun?Adam gaza biraz daha yüklenirken nihayet suskunluğunu bozmuş:-Hayır, zira en gerekli olan şeye zaten ben sahibim.Kadın şaşırmış.-Öyle mi? Neymiş o?Araba hızla yolun kenarındaki ağaca doğru yönelirken adam şeytanca bağırmış:-AIRBAG BENDEEEE!!!

Temel'in CEP'i
Otobüste Temel'in CEP'i çalar ve başlar konuşmaya. Yasak beyefendi diye ikaz ederler. O ise kibarca özür dileyerek devam eder:- Ula Dursun, otobüste konuşmak yasakmiş, ben konuşamayrum, sen konuş, seni dinleyrum".

Trafik Polisi
Temel Almanya'da trafik polisi olur. Bir gün bisikletiyle trafiği aksatan bir papazı durdurur:-Dur, ceza yazacağum. (Alaman aksanıyla)-Yazamazsın.-Haçan nedenmiş o?Papaz gülerek cevap vermiş:-Ben papazım, suç işlemem, çünkü benim sağ kolumda İsa, sol kolumda Meryem var.Temel hemen atılarak:-Uy işte şimdi yandin! Pisiklete üç kişi bineysun.

Sürücü ve Polis
Sürücü dikiz aynasında kendisini izleyen polis aracını görünce, kaçabileceğini düşünerek gaza dokunur. Ancak polisi atlamayacağını anlayınca pes ederek kenara çeker. Polis arabadan çıkıp sürücünün yanına gelir ve sorar: -Arkadaş, bugün oldukça yoruldum. Mantıklı bir mazeretin varsa seni bırakacağım. Sürücü düşünür ve yanıtlar: -Karım geçen ay beni bir polis için terk etti. Aynadan polis aracını gürünce, kaçtığı polis onu geri getiriyor sandım. -Pekâlâ, gidebilirsin.


De Bakey
Temel, Amerika'da bir otomobil tamirhanesi açmış. İş bu ya, bir gün bir bakmış, karşısında ünlü kalp cerrahı Dr. De Bakey. "Temel şu bizim Mercedes'e bir göz at" diyor... "Siz ünlü doktor De Bakey değil misiniz?" "Evet!" Temel siyah elleri bir beze siler ve hafif bir tebessümle sorar... "Doktor şimdi bakın. Ben de burada kalp açıyorum, kapakçıkları dışarı çıkartıyorum, temizliyor, düzeltiyorum. Bozulanın yerine yenisini takıyorum. İşimi bitirdiğimde bu bebek bir tazı gibi koşmaya başlıyor. İkimiz de temelde aynı işi yaptığımıza göre nasıl oluyor da siz milyarlar kazanıyorsunuz da ben burada meteliğe kurşun atıyorum?" De Bakey, Temel'e iyice yanaşır, kulağına eğilir: - Hadi bu anlattıklarını bir de motor çalışırken yap bakalım!

De Bakey
Temel, Amerika'da bir otomobil tamirhanesi açmış. İş bu ya, bir gün bir bakmış, karşısında ünlü kalp cerrahı Dr. De Bakey. "Temel şu bizim Mercedes'e bir göz at" diyor... "Siz ünlü doktor De Bakey değil misiniz?" "Evet!" Temel siyah elleri bir beze siler ve hafif bir tebessümle sorar... "Doktor şimdi bakın. Ben de burada kalp açıyorum, kapakçıkları dışarı çıkartıyorum, temizliyor, düzeltiyorum. Bozulanın yerine yenisini takıyorum. İşimi bitirdiğimde bu bebek bir tazı gibi koşmaya başlıyor. İkimiz de temelde aynı işi yaptığımıza göre nasıl oluyor da siz milyarlar kazanıyorsunuz da ben burada meteliğe kurşun atıyorum?" De Bakey, Temel'e iyice yanaşır, kulağına eğilir: - Hadi bu anlattıklarını bir de motor çalışırken yap bakalım!

İyi Gülmeler :)

Hiç yorum yok: