27 Mayıs 2008 Salı

Turkcell KoPilot

İşte Turkcellden yeni bir kontur bitirme hizmeti daha :) Turkcell Ko(ntur bitirme)pilot (çalışması)

Bakalım 3 Ay içinde devreye girecek numara taşınabirliğinden sonra bu tür kontür bitirme hizmetlerine devam edecek mi acaba :)

İşte haberin detayları



Turkcell kullanıcılarının ABONE KOPRU yazıp 3520'ye mesaj göndererek başlatabilecekleri hizmette, günde 2 kez gönderilen köprü trafiği bilgisiyle sürücüler açık köprüye yönlendirilecek. Örneğin, Asy-Avr: 1.Köprü Altunizade'deki kaza nedeniyle çok yoğun. 2.Köprüde trafik akıcı, Avr-Asy: 1.Köprü çok yoğun, yoğunluk Zincirlikuyu'da başlıyor; 2.Köprüde trafik akıcı şeklinde gelecek bir mesaj, sürücüyü açık güzergaha yönlendirecek. Bu hizmet Turkcell faturalı hatlar için aylık 40 SMS, kontörlü hatlar için aylık 80 Kontör olarak ücretlendirilecek. LestgoMobile


Buarada kopilot uygulaması ile ilgili daha öncede bir haber içeriği gördüm, ama şuanki uygulamadan daha değişik bir uygulamaymış o haberinde detayları


Bilişim şirketi Smilt tarafından trafik sorunuyla baş edebilmesi için geliştirilen proje, sürücüleri en açık güzergaha yönlendirerek gidecekleri yere en kısa sürede ulaşmalarını sağlıyor.

"KoPilot" hizmetinden yararlanmak isteyen sürücülerin "757 1234"numaralı telefonu aramaları ve karşılarına çıkacak uzmana, bulundukları yeri ve nereye gitmek istediklerini söylemeleri gerekiyor.

"KoPilot" sisteminde 7 gün 24 saat bilgi veren görevliler, anlık trafik yoğunluğunu değerlendirerek, sürücüye en açık güzergah bilgisini aktarıyor.

Trafik kazaları, kapalı yollar, trafiği etkileyen spor karşılaşmaları, konser gibi etkinlikler sürücülere bildirilerek sürücülerin yoğunluk olan yollara girmeleri ve trafikte sıkışıp kalma riski ortadan kaldırılıyor.

Ayrıca, arayanlara gidilecek güzergah hakkında tahmini varış süresi, ortalama hız, yol uzunluğu ve çok yoğun olan mevki bilgileri de iletiliyor.

Talep etmesi halinde alternatif bir güzergah bilgisi de sürücüye sunuluyor."KoPilot" hizmetinden ilk aşamada Turkcell ve Vodafone aboneleri faydalanabilecek.

Alınan hizmet, faturalı hatlar için 10 saniyesi 2 kısa mesaj, kontörlü hatlar için 10 saniyesi 4 kontör olarak ücretlendiriliyor.

KoPilot Genel Müdürü Burçak Batur de insanların gidecekleri yere en kısa sürede ulaşabilmeleri için bu projeyi başlattıklarını belirterek, "Gelişmiş bir yol izleme ağımız var. Kameralar, taksiciler, esnaf ve internet medyası ile sürekli temas halinde 24 saat İstanbul'un yol durumunu izliyoruz. Ortalama 1 YTL gibi bir arama ücreti ödeyerek gideceğiniz yere tam zamanında ulaşmanın İstanbullular için büyük bir fırsat olduğunu düşünüyoruz" dedi. CnnTurk



2 yorum:

Adsız dedi ki...

bu aboneliği iptal etmek icin ne yapmak gerekir? teşekkürler.

AliY dedi ki...

Sevis sağlayınızla (Turkcell) görüşürseniz size yardım olacaklardır.