20 Temmuz 2007 Cuma

Windowslive.com adresiniz olsun (Türkçe)

Biraz acele ederseniz adınız ve saoyadınız ile Windowslive.com Şeklinde Msn ve Mail Adresi alabilirsiniz.Bu açık heran kapatabileceği için hemen işe koyulmanızda yarar var. :)

Adım 1 : http://get.live.com/mail/overview sitesine giriyoruz Kayıt Ol Butonuna Tıklıyoruz..

Adım 2 : Adres çubugunda bir kac değişiklik yapıcaz..







Adım 3 : Yukardaki değişiklikleri yaptıktan sonra git butonuna tıklayın yada enter tuşuna basın

Adım 4 : Formda @WindowsLive.com eklenmiş olucak bundan sonra yapmanız formu doldurup windowslive adında msn adresinizin keyfini sürmeniz..

DİKKAT : Herhan bu açığı hotmail kapatabilir hemen almanzı tavsiye ediyoruz..

Leonbey ve cantay arkadaşıma bu bilgiyi paylaştığı için teşekkürlerimi sunuyorum

Hiç yorum yok: